Roombooking in een kantooromgeving

KNB (Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie) is een gespecialiseerd advocaten- en notarissenkantoor voor de zakelijke markt met circa 90 advocaten en (kandidaat-) notarissen. Zij opereren onafhankelijk, nationaal en internationaal.

Eenvoudig zalen boeken

KNB (Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie) maakt ook gebruik van Themis Solutions. Met name het boekingssysteem werkt handig voor ze. Door de koppeling van Themis aan de huidige agenda, zoals Outlook, is extra software niet nodig. Alle collega’s die hiervoor bevoegd zijn kunnen gebruikmaken van het systeem.

Reserveren en vrijgeven van de vergaderruimtes

Naast de ingang van hun spreekkamers hangt een touchscreen. Hierop is de planning van de dag zichtbaar. Bij rood licht is de zaal bezet. Daarbij wordt de omschrijving van de betreffende meeting getoond, inclusief begin- en eindtijd. Zo weet je gelijk wanneer de zaal weer vrij is. En als het licht groen is, dan is de zaal sowieso vrij.

Look & Feel van de schermcontent

Alle content en schermen zijn opgemaakt in de huisstijl van KNB. Hierdoor ziet het er direct vertrouwd en professioneel uit.

Gebruiksvriendelijk
Het is ontzettend gebruiksvriendelijk. Er is echt geen technische kennis nodig. Zelfs vanaf je telefoon kun je al wijzigingen doorvoeren of het systeem koppelen met je ontruimingssysteem.

Eenvoudig integreren
Wat we voorheen vaak zagen is dat de verschillende softwarepakketten niet met elkaar communiceren. Met Themis Solutions is dat probleem direct opgelost. Alle pakketten en modules kunnen met elkaar communiceren. Dat scheelt enorm veel geld.

Flexibel narrowcasting systeem
Mocht er bijvoorbeeld een alarm afgaan, dan kan je een pijl op het scherm laten weergeven richting de nooduitgang. Bij een normaal narrowcasting systeem kan dat niet. Dan moet je wachten tot de slide afgelopen is, voordat de nieuwe slide komt.

Verkoop stimuleren
Als er in je narrowcasting systeem bijvoorbeeld een nieuwe skischoen voorbij komt in de slide dan kan je die skischoen uitlichten in de winkel. Zo wordt het meer een show-element en interactiever. Het stimuleert de verkoop en is veel meer van deze tijd.